Gäsp

publicerat i Vardag
Usch vad trött jag blev nu. Mamma och syster åkte nyss och Alvin somnade utmattad i sin säng efter lite skrik. Vi har varit på stan en stund idag sen här hemma ett tag. Köpte ett par jeans till Alvin och ett läppglans från hm till mig. Jag tycker det är svårt att gå runt och shoppa med barnvagn det blir så trångt och rörigt när det är mycket folk på stan, jag går faktiskt helst ensam. Så när vi kommit ordning här så ska jag ner på stan en lördag/söndag och kolla lite.

Soffbordet har kommit i alla fall så det ska hämtas idag och tvn då. Sen ska vi bära ner de sista kartongerna i helgen.
Men imorgon ska jag nog gå och träna på morgonen på gymmet, syster tog med mina gymskor som hon har lånat men jag provade ett par träningsbyxor på stadium men dom satt inte så bra sen orkade jag inte prova flera. Men jag hittar nog några gamla här hemma!

Ha en bra fredag :-)

Kommentera inlägget här :