Alla hjärtans dag.

publicerat i Vardag
Hoppas ni haft en trevlig alla hjärtans dag! Vi har inte firat idag.
Eller jag fixade en liten present åt Andreas från hm, ett presentkort. Passade honom bra tycker jag eftersom han aldrig köper något till sig själv och speciellt inte kläder. Men han blev lite "sur" eftersom vi hade sagt att vi inte skulle köpa till varandra för att det är mycket med flytt och sådant nu men jag gjorde det ändå. Jag ville inte ha något! Vi ska fira sedan när vi flyttat in eftersom vi har varit förlovade 2år den 19 februari så vi tar allt då! Men han blev inte bara sur utan glad också, surigheten varade inte länge. Tror nog inte han var så surig :-)

Var som sagt på öppet hus idag på mdh och lyssnade på en utbildning (beteendevetenskap) och det verkar vara något för mig! Hoppas bara jag kommer in.
Alvin var under tiden hemma hos Xandra och han hade haft det bra där, var inte orolig heller han brukar vara väldigt enkel att ha att göra med och han brukar inte ha problem med att vara med andra. Mest jobbigt för den som tar hand om han eftersom han är ett litet vilddjur. Sen hämtade Andreas upp oss där när han slutade.

Imorgon åker vi hem till mamma sen på lördag morgon (väldigt tidigt) åker vi hem igen men Alvin ska vara kvar till söndag och då kommer dom ner med honom så vi kan packa mm. Vi ska försöka göra det mesta i helgen så det gäller att sätta fart på lördag morgon.

Kommentera inlägget här :