Tisdag

publicerat i Vardag
Är lite trött idag för Alvin vaknade till inatt och han brukar ju sova så man är inte så van.. Men imorse märkte jag att han hade bajsat, stackars lilla killen har säkert sovit med det sedan han vaknade på natten. Han somnar tack och lov snabbt om så det är inte direkt så man märker om han bajsat, vill inte väcka honom i onödan. Vet inte varför han bajsar på nätterna. Han har gjort det två gånger nu på 2 veckor. Men är det kris så är det. Så han är lite röd idag och var trött imorse. Till dagis kom vi i alla fall till frukosten och sedan har jag varit en sväng på stan, på körlektion och sedan jobbet. Blev inte julbord för mig idag men ibland går allt inte ihop. Imorgon ska jag upp 5 för jag ska jobba i Sthlm imorn så snart ska jag sova..Ssss..Godnatt!

Kommentera inlägget här :