Shopping

publicerat i Vardag

Idag har jag och Emma varit på stan. Jag köpte ett par vagabond stövlar på rea. Är jätte nöjd med dem. Sen en tröja och ett par jeans på h&m. På mq blev det en kofta och en skjortklänning/tunika. Var inte alls mycket folk idag. Jätte skönt! Andreas och Alvin kom ner och mötte oss på stan innan vi skulle åka hem. Kanske visar mina fynd imorgon. Imorgon ska jag jobba i stockholm så jag ska försöka somna i tid. Måste upp senast halv 6 imorgon.. Snark! Sen är jag ledig till den 7 januari men hade gärnat jobbat lite mer men det är några röda dagar också! Måste komma på vad jag ska ha på mig på nyårsafton. Har några svarta kjolar i gaderoben som jag borde använda egentligen..





Här är stövlarna förresten! Dom var nedsatta med 500kr. Bra köp.

Kommentera inlägget här :