Pepparkakor

publicerat i Om mig
Idag har jag,Alvin, Liam och Emma bakat pepparkakor fast tillslut blev det jag och Emma. Alvin åt bara deg och Liam ville bara leka med Alvins nya bil. Men då vågar man äta dom i alla fall :-) Fast jag äter inte så mycket pepparkakor, godare med köpta. Sen kom Jonatan, Emma och Xandra hit så det blev fullt hus. Trevligt! Skönt att kunna träffa några av alla personer när man är ledig annars har man ju inte tid när alla jobbar. Ikväll kl 21 ska Adde spela badminton så då ska jag nog ta mig ett bad.



Alvin ska vara pepparkaka på dagis lucia om en vecka. Tyvärr jobbar jag men Andreas ska gå!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paula:

Söt liten papparkaks bebis.... Jag känner igen det där med papparkaksbaket. När jag gjorde det så stack alla ungar o till slut satt jag själv kvar o kavla o kavla... det var bara jobbigt ,,, trodde det skulle vara lättare...hihihih, försöka duger ju...

Ha en trevlig kväll

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Paula: Haha ja! Kul till en början sen står man där med halva degen kvar..

3:e kommentar, skriven , av *Sofie*:

Näee det är nog Alex som har stora fötter för sin ålder hehe. Jag gillar Vincents skor=) Har inte fått någon negativ uppfattning om några av dem, bra kvalite och snygga!

Hoppas attni haft en fin tisdag!

Kram

Kommentera inlägget här :