Onsdag

publicerat i Vardag
Nu har jag nyss lämnat Alvinpå dagis. Han blev överlycklig när han skulle få vara inne. Han sprang ifrån mig och in på dagiset. Fast det första han gjorde var att slå ett annat barn i ansiktet. Han gör så på oss hemma också men jag försöker lära han att man inte ska slåss fast det går sådär. Dom kanske ska göra om dagiset så att åldrarna blir mer uppdelade. Nu går Alvin i en grupp med 1-4 sen skulle det bli 1-3 tror jag. Hoppas det blir så. 6 st små barn skulle börja lät det som.
Jag hade tänkt att träna idag men jag blir förkyld hela tiden så jag ska nog ut och gå senare. Imorgon ska jag träna tänkte jag. Nackdelen med dagis är att alla blir sjuka. Men finns många fördelar också om barnet gillar att vara på dagis som Alvin verkar göra och det är jag glad för.

Kommentera inlägget här :