Måndag

publicerat i Vardag
Idag klev jag upp någon gång efter 5, Alvin den token vaknade också då. Han brukar vara en sjusovare så jag vet inte vad han gjorde uppe så tidigt. Men ifred fick jag inte vara men det gick bra ändå. Sen väckte vi Andreas så skjutsade dom mig till enköping sen åkte jag med Carin till sthlm. Hon skulle jobba sent så Andreas&Alvin hämtade mig, blev lite åka för dom men jag slapp ta tåget! Alvin var dock inte så glad på vägen hem. Nu sover Alvin och jag ska snart sova tror jag.

Imorgon ska vi kolla på en lägenhet på Haga! En trea som är lite större än denna men finare. Vi hittade en annan först på aroslund men vi har nog bestämt oss att köpa en billigare när jag inte har fast jobb. Om vi ska köpa är inte heller säkert måste ju hitta någon bra först. Det kan ta tid fast vi har inge bråttom, har ingen lust att flytta Alvin till ett annat dagis ändå.. Vi får se hur det blir.. Kul att kolla imorgon iaf!

Kommentera inlägget här :