Lång lista

publicerat i Om mig

1. Var hittade du den här listan? Hos Alexandra.
2. Var är dina föräldrar födda? Pappa i Stockholm, mamma i hedemora. Är osäker på denna..
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Hm någon uppdatering..
4. Vilken är din favoritrestaurang? Hm.. Svårt. Vet inte beror på vad jag är sugen på. Bellaman har bra mat.

5. När badade du i en pool senast? Vet ej
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja någon gång. Men jag gillar inte teater.

7. Hur många barn vill du ha? Jag har ett och är nöjd med det,men i framtiden skulle jag nog önska ett till.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband eller techno
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nepp.

10. Vad har du för TV-kanaler? 1,2,3,4,5,6,8, tv+,tv400 + flera andra
12. Har du busringt någon gång? Ja har inte alla det..

13. Har du fått felparkeringsböter? Nepp.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej är väldigt höjdrädd..
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Barbados
16. Har du en egen trädgård? Nej
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Läser/kollar inte på tecknat så ofta.
18. Kan du alla orden i nationalsången? Intehela.
19. Badkar eller duschkabin? Badkar.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Så ofta kollar vi inte på film så den bästa vet jag inte. Men sex and the city, bank job
21. Favoritpizza? Jag gillar pizza med banan
22. Chips eller popcorn? Popcorn!
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha nej.

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin om det är brämhults annars äpple
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Ja var med mig själv när jag köpte lunch på jobbet i måndags annars köpte vi hem kebab i tisdags innan vi åkte till barnakuten.
28. Favoritchoklad? Mörk= Lind´s 70% med hallon,annars marabou mjölkchoklad.
29. När röstade du senast? Vet ej
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Det vet jag inte.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Kanske inte någon pokal vad jag vet.
32. Är du bra på matlagning? Duger nog i alla fall.
33. Klarar du att tanka själv? Japp
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?  Nej aldrig faktiskt. Brukar inte kolla.
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
37. Vad var det senaste du handlade? Senaste mama i tisdags,igår kom jag inte ut.
38. Har du kräkts offentligt? Det har jag nog.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Har redan hittat kärleken så det borde betyda att jag får pengarna.. Fast jag klarar mig utan pengarna..Men då skulle jag bygga ett hus och köpa mig en liten bil.. Sen en resa och sen massa julklappar och beställa julmat så man slipper stressa med det. Sen skulle jag köpa mig,Andreas och Alvin en ny gaderob och spara en massa.. Skänka lite till något bra.. Spara lite mer och köpa mig ett sommarhus någonstans.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja. Eller man måste nog känna personen lite men vi säger Ja.
41. Har du ringt något betalnummer? Vet inte..
42. Kan man vara vän med sitt ex? Beror nog på vem som man har som ex och sen varför man gjorde slut. Om man har barn så borde man väl försöka vara sams i alla fall.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Besökte var Xandra.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Kommer inte ihåg..Nej men vet inte.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "Hej du har kommit till Sandra... Lämna ett meddelande.. Måste kolla vet inte riktigt.

46. Vad har du i din väska? Plånbok, papper på att jag får köra bil(har inte hämtat ut körkortet), lypsyl,kalender, block,pennor, blöja med tvättservetter, hårsnodd..
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Favorit vet jag inte,mest jobbigt att tvätta bort smink och borsta tänder när man är trött.
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag har en familj och släkt. Tänk vad hemskt att vara ensam..

Kommentera inlägget här :