Julklapps panik

publicerat i Mode, shopping
får jag snart. Eftersom jag inte kunde jobba igår så får jag jobba nästa tisdag till kl 12 och måndagen jobbar jag också. Vilket ska bli roligt. Måste försöka handla julklappar någon dag också. Jag får ju min lön dagen innan julafton. Ska försöka komma på vad jag ska handla så jag slipper gå runt och leta. Andreas mamma kommer ner imorgon om Alvin inte blir mer sjuk. Sen så hade vi planerat att gå på stan på fredag, om Alvin är frisk idag och imorn får han ju gå på dagis på fredag (48timmar) men vi får se annars får han följa med ner på stan. Han måste ju vara pigg för dagis om han ska gå, så han orkar leka. På lördag ska vi fira jul med dem. Sen på söndag kommer min syster ner så hon ska hämta Alvin på dagis på måndag så han slipper gå fulldag. Sen på tisdagen är Alvin ledig så då får han vara hemma med Jennifer. Alvin ska nog få lite mer kläder av oss tror jag. Liam vet jag också vad han ska få. Sen kan jag inte berätta mer här.

Från Lindex.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Ska Alvin verkligen vara 48 timmar på dagis Sandra ;) hehe



Ska ni va hemma eller på julafton? Vi kanske kan träffas på juldagen de är typ enda som inte Adde jobbar påå

2:a kommentar, skriven , av *Sofie -Mamma till Alex*:

Ja visst har dem mycket fint! Du får testa några av deras kläder sen.

Lindex har med så mycket fint!!



Krya på dig Alvin sötnos!!!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Eve: Hhaa nej jag menade att man måste var ahemma 48timmar efter man slutat kräkts..blev lite fel! Japp vi ska vara hemma så det kan vi nog göra!! Kram



Sofie: Ja verkligen! Tack han börjar nog bli lite piggare snart! Kram

Kommentera inlägget här :