Julafton

publicerat i Om mig

Vi har haft en bra julafton! Eftersom Alvin smittade Jennifer så kom aldrig mormor och morfar ner men mamma och Janne kom igår. Mamma hade mig sig mat och vi hade gjort lite mat så det blev bra. Slapp en göra allt! Till efterrätt gjorde jag pannacotta. Alvin tyckte det var roligt med alla klappar. I lördags fick han också julklappar när Andreas mamma var här. Då fick han kläder, bok cd, presentkort på H&M, en häst som man kan hoppa med. Jag och Andreas fick presentkort och Andreas fick glas från kosta boda. Tror inte jag glömde något..
Igår fick Alvin pussel, massa kläder (vi köpte ganska mkt kläder), en brio spis + kastruller och kökstillbehör, en barn cd spelare med mikrofoner, 2 cd-skivor. Mamma och Janne hade hittat en skiva där dom sjunger Alvins namn i. Sen fick han en bil, dammsugare, 2 små väskor sen lite andra små saker. Jag fick presentkort, smink, hudkrämer, locktång av Andreas och lite till. Tack!


Alvin ville inte sova dagen innan julafton

Julafton



Där ser ni hopphästen i bakgrunden. Alvin är lite rädd för den men älskar när vi andra hoppar med den. Tror han kommer använda den mycket sen när han kan ta sig ner själv!

Kommentera inlägget här :