Jul igen..

publicerat i Vardag
Idag har vi firat jul igen med pappa, Emma, Liam, farmor och farfar! Jag fick presentkort på mq och dinsko. Tack! Nu har jag massa presentkort. Alvin fick en morgonrock, barnkammarbok, klossar och pengar. Jätte bra! Vi läste lite i boken men Alvin blir så galen när han ser böcker och ska riva(han älskar böcker). Men vi sjöng bä bä vita lamm och nu ska han sova men han gråter hör jag. Han har blivit mycket svårare att lägga sedan han blev sjuk. Hoppas det går över. Förut tog det max 10 min. Imorgon kanske jag och Emma ska ner på stan och kolla lite.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla Nilsson:

Hej Sandra! Hoppas ni haft en mysig jul :) Visst jobbar du som ekonomiassistent nu? Hur tycker du att det är? Jag jobbar heltid som receptionist nu, men pluggar lite strökurser då det är ganska mycket dötid på jobbet. Funderar på att läsa till ekonom.. men är inte säker. Hjälp mig på traven! Är det kul? :) Bra betalt? Kram kram.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Camilla maila mig på [email protected] så svarar jag där!!

Kommentera inlägget här :