Jobb

publicerat i Vardag
Har jobbat idag och jag tog med lite bullar och bjöd på snäll som jag är. Dom var i alla fall populära, tog slut väldigt snabbt. Gick bra att jobba idag, börjar komma in i det och slipper fråga om allt. Ska jobba en halvdag på tisdag vilket passar bra för jag har körlektion på innan lunch. Har körlektion alla dagar förutom ons (jobbar) och torsdag men då kommer mamma ner. Så jag hoppas jag klarar uppkörningen i veckan. Denna vecka har jag inte kört någon gång men på söndag kommer mamma och Janne. Andreas slutade lite tidigare idag så Alvin fick komma hem lite tidigare än 17:30 och det är ju bra.

Funderar på vad mitt nästa julbak ska bli.. Något tips? Kanske något slags julgodis.. Måste hinna äta upp allt också. Vi som knappt fikar. Får bjuda hit någon på fika? Eve ni kanske? Loke har ju inte fått sin present än..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelin:

Jaa :D Vi kan ju träffas i helgen!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Imorn kan vi! På söndag ska jag övningsköra hela dagen! Vi tänkte äta lunch på stan imorn tror jag ni kan ju följa med

3:e kommentar, skriven , av Evelina:

JAg kan ju höra av mig när jag kommer från stallet. har stallhelg. så jag åker dit vid 8 typ å sen ska jag mocka åt alla hästarna å sånt där å rida

4:e kommentar, skriven , av Jenny W:

Chokladkola brukar vara populärt! /jenny

Kommentera inlägget här :