Godmorgon

publicerat i Vardag

Godmorgon,snart ska jag iväg på körlektion. Har tre körlektioner denna vecka så jag hoppas jag klarar uppkörningen. Mamma kommer ner på torsdag också. Annars har jag lite att göra denna vecka. Idag körlektion sen ska jag träna, imorgon körlektion sen ska jag jobba efter lunch. På kvällen ska jag på julbord med poolia. På onsdag jobbar jag i Sthlm. På torsdag har jag utvecklingssamtal och mamma kommer ner. På fredag har jag körlektion. Var nog allt tror jag.

Nu ska jag äta frukost.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Åh det var den sötaste pepparkaksgubben jag sett hihi!!!!!

Vi har haft en bra helg ja, hoppas ni med har haft det!!



Kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sofie: Hihi tack sägerAlvin :) Ja det har vi också haft! Kram

Kommentera inlägget här :