Dan före dan före doppare dan..

publicerat i Vardag
Idag har jag jobbat och Alvin har varit hemma med Jennifer (hans moster). Det hade gått väldigt bra. Hon fick byta bajs blöja och natta för första gången men det hade inte varit några problem! Skönt då vet vi någon som kan agera barnvakt :-) Alvin hade velat gått ut hela tiden. Han hade packat sin väska och hämtat sina skor. Sötisen! Han är inte helt frisk än för han kan inte äta mer än mosad banan, yoghurt och välling. Resten som vi testat kommer upp igen. Ska testa lite mat imorgon igen får se om det går då. Imorgon jobbar jag till lunch så efter jobbet ska vi handla de sista klapparna. Jennifer&Alvin ska möta mig på stan, antar att det är mycket folk eller så har alla handlat allt! Hoppas på det! Har ganska mycket att fixa måste förbereda lite mat imorgon kväll. Men det får nog Andreas göra. Om jag inte skriver innan julafton så önskar jag alla en god jul!
Kram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie -Mamma till Alex*:

Ja klapparna har vi inte lagt under granen heller hihi, hade aldrig gått;)

Men annars har det gått över alla förväntningar med granen, pillar lite då men så säger han ajaj när den sticks å då är det inte så kul ju;)



Önskar er en riktigt GOD JUL



Kramar!!

Kommentera inlägget här :