Seg

publicerat i Om mig

Är lite seg idag.. Inte så bra dag att vara seg på när det blir nog bra ändå, det brukar lösa sig med lite musik. Alvin sover just nu, han har sovit ett bra tag men snart måste han vakna så han hinner få tidig middag innan han/vi ska åka. Andreas slutar en timme tidigare idag så vi kan skjutsa Alvin en bit på vägen. Alvin är inne på burkmat igen, vägrade min mat och för ett tag sen vägrade han burkmat. Jaja, spelar inte mig någon större roll huvudsaken han äter något.

Sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll, tror det blir en kjol som jag köpte igår och ett svart linne sedan blir det strumpbyxor för det är inte sol idag så det blir nog kallt ikväll. Vi ska nog vara ute en del, iallafall ska vi grilla. Men SKIT också.. Vi ska ju grilla? Vad hade jag tänkt att vi ska grilla för något då, vi skulle ta med oss kött och grilla.. Vi har inte köpt något kött eller kyckling. Man vill helst att det ska ligga i marinad ett tag. Jaja, får köpa det och snabb marinera som vi brukar göra ibland. En gång fick vi lov att ta påsar från ica och marinera i bilen.


Hoppas ni får en bra kväll! ♥

Kommentera inlägget här :