Lax

publicerat i Om mig
Nu har jag nyss ätit lunch, det blev lax som jag stekte i creme fraiche med smak av paprika och chili sen till det quinoa. Gott! Andreas är så trött på lax säger han så jag får väl äta det när jag är ensam för jag är inte trött på lax. Jag blev så arg idag när jag kollade platsbanken efter nya inkommande jobb, jag vill arbeta som privatrådgivare på bank och tror ni inte att länsförsökringar söker en privatrådgivare. Jag kan inte söka det eller det kan jag väl men jag har inte en chans eftersom man måste ha erfarenhet när man ska hjälpa kunder med deras ekonomi. Hur skulle det annars se ut? Men det kommer nog fler tillfällen i framtiden. Jag vill i alla fall inte ha ett jobb så här i början där det krävs mycket på en eftersom det är pressande att göra uppgifter man inte riktigt är 100 på, speciellt när man ska hjälpa personer med deras egen ekonomi. Så lite erfarenhet först är alltid bra.

Alvin har börjat med en ny sak som inte är så rolig. När han inte får uppmärksamheten när han ställer sig bredvid mig som idag när jag satt vi datorn. Då kröp han till stolen och ställde sig upp bredvid mig sen gnällde han lite och när jag inte kollade på han bet han mig i foten sen i låret! Aj. Vilken skitunge :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Alex har med börjat bita mig för några dagar sen ajaj!! Hoppas att dme slutar för det är ju ingen rolig vana hihi. Kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Sofie: Hih nej verkligen inte, hoppas de slutar med det nu =) Kram

Kommentera inlägget här :