Kväll

publicerat i Om mig

Nu är det lugnt här hemma. Andreas mamma med familj åkte innan 20, sedan somnade Andreas för han var huvudvärk och Alvin sover också nu (efter lite om och men). Jag har pluggat lite och nu sitter jag framför tvn. Inget bra som vanligt på tv. Måste plugga mer imorgon, denna vecka finns det lite mer att göra än förra.
Vi åkte till busborgen idag och åt lunch där med. Alvin tyckte det var roligt en stund men han är väl egentligen lite liten men Andreas lillebror hade kul (han är 6år). Så dom kom hem hit lite efter oss, jag och Alvin åkte med hem när Andreas och Gunnar skulle åka på hockey.
Jag tycker det är lite jobbigt att vara på sådana ställen där det är mycket barn för det blir så högljud nivå så jag får ont i huvudet direkt. iJag menar inge illa mot barnen. Lite jobbigt när man får huvudvärk för minsta lilla när man har barn för dom vill vara på sådana ställen så man får väl stå ut ibland :-) Men jobbigt att gå med huvuvdvärk också, men jag klarade mig bra idag men Andreas drabbades istället.


Nu ska jag slappa lite.

Kommentera inlägget här :