Hemma

publicerat i Vardag
Nu är vi hemma! Vi kom hem vid 14 tiden. Hann svänga förbi min mormor där vi fick god lunch och min lilla kusin Thim hälsade på (6mån). Alvin tyckte han var lite spännande. Vi har haft en bra helg men mindre roligt är att vi knappt sovit någonting. Alvin har varit riktigt jobbig på nätterna. Men nu verkar han bli friskare så denna natt kanske blir bättre. Att försöka sova 3 stycken i en 90cm säng är ingen hit att prova på. Tur så sov Alvin i alla fall i sin resesäng också.

Sedan vi kom hem har jag packat upp, varit ute och sprungit, duschat, badat med Alvin mm. Sen blev vi så trötta så nu har vi ätit hämtmat. Jag åt en kebab med bröd, tror det är andra gången i mitt liv jag äter det. Har aldrig varit förtjust i kebab förut men nu går det väl ner ibland. Nu ska jag plugga ikapp lite och de andra sover. Ganska skönt :-)

Kommentera inlägget här :