Dålig service

publicerat i Om mig
Tänkte på en sak. Jag hatar när man vill ha hjälp i en butik och det inte finns någon vettig människa att fråga som arbetar där. Vi var på stadium i söndags och det var ganska mycket folk i butiken. Så det tog lång tid innan vi fick hjälp och då var det ändå en tjej som arbetade där som stod bredvid oss och hjälpte en annan kund som hon verkade känna. Fast vi hade stått där väldigt länge så tyckte hon att hon kunde prata med kunden fast den var klar.
Ja iallafall så skulle hon mäta Alvins fötter. Hon mätte hans fot och han hade den inte helt rak utan drog in tårna. Då sa hon, ja han har nog stl 17 fast han hade inte fötterna rakt så jag vet inte riktigt vad han ska ha. Då tänkte jag nej? Ska vi gissa då eller? Då fick vi mäta själva tillslut fast vi köpte inga skor där för hon visste inte vilka skor som hade hans storlek som fanns hemma. Så är det ofta tycker jag.. Borde inte folk som arbetar i en butik veta vad dom pratar om.. Jag stör mig på sådant.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny W:

Förstår dig, stör mig också på sånt! /Jenny

2:a kommentar, skriven , av linda:

Kan bara hålla med!!! Tuva har precis fått sina första skor och hon blev med ens mycket stadigare och kan stå flera sekunder själv. Snart börjar hon nog gå! :D Hoppas du snart hittar skor till Alvin! Kram!

3:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Just Stadium och barnskor har jag dålig erfarenhet av. De är nog inte så intresserade av barnfötter tyvärr :(

Kommentera inlägget här :